Alla inlägg den 10 mars 2009

Av MissC ♥ - 10 mars 2009 20:36

Ja okej, nu är det kanske dags att offentligt meddela att jag stansar bokstäver på smycken nu. På tiden kan ju tyckas.. ;)

Ett smakprov till visar jag här. Hjärtat är ca:2,6cm Jag har även, de kom idag :) Hjärtat i 5cm. Det finns annat än hjärtan också... Så nu ska här bankas som bara den!


Dags för en uppdatering i webbutiken inom en SNAR framtid. Så jag har en del att göra ;)



Av MissC ♥ - 10 mars 2009 11:20

Så SnÖaR det IGeN..!!!! Man kan ju bli galen... Det är mars å våren borde vara här! SUCK det räcker verkligen nu. Allt är, vitt vitt vitt. Jag önskar inte alls att jag låg på stranden i Thailand å njöt av solens strålar samtidigt som jag inmundigar en god fruktsallad å massa gottå käka å dricka!

Bada, shoppa å säga -Sawadee caá (eller hur det nu vá) NÄ iNTe AllS.....

Jag sitter här å fnyser åt snön å kylan.

Och mina tankar är inte alls hos syrran å Josefin eller hos M & D!


Funderar på om jag ska kidnappa gänget från Nytt Läge som är längre ner på gatan å fixar med ett hus. Mmm, det vore nog inte så dumt! Om jag kidnappar dem å tvingar dem å fixa hos oss så kan jag kanske komma över att det snöar.. Heheh! Eller inte. Nä jag är inte avis där heller.


Med detta så får jag väl klargöra att jag INTE missunnar andra!!! Nä sån är inte jag!

Men just nu önskar jag mig bara lite sol å renovering :)


Ska se om min skaparbubbla kan blåsa upp sig.. Då vore allt lite lättare ;)

Missa inte TÄVLINGEN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards