Alla inlägg den 9 mars 2009

Av MissC ♥ - 9 mars 2009 19:42

Jag gjorde ett pappersflygplan till William..

Och det gjorde succé :D

Han springer runt här & skickar iväg det med full fart rakt genom hela rummet! Sådär bra att jag känner mig super nöjd!!

Han ropar rakt ut -Tack mamma att du gjorde den coola till mig!!

-FETT NAJS!!!

*L*

Tror min sambo blev lite avis då jag lyckades så bra ;) Han testade den å sa att jag fuskat..! Att jag tittat någon annanstanns. HA, bara för att han inte kan!


Nu låter det så här från William..

-Mamma é bäääst!! Lalalaladutti..


Av MissC ♥ - 9 mars 2009 18:24

Ibland är de helt underbara tillsammans William & My. För den som inte vet så är My min bonusflicka.. Hon är här varannan vecka. Men ibland är det bara bråk å tjafs som det är med syskon. Men man kan ju bli galen emellanåt ;) Fast mest fungerar de faktiskt bra ihop. Som ikväll...

Efter middagen körde de lite dans ihop. Den ena dansar å den andra tittar och kommer med inlägg. De var verkligen super söta!! William gjorde sin koreografi helt korrekt.. Man ser att det är väl inövat! *fniss* Koreografen heter My misstänker jag ;) Sånna här kvällar är ljuva!

Nu ska vi mumsa glass.


Missa inte TÄVLINGEN!!

Av MissC ♥ - 9 mars 2009 16:39

Made by ©MissC

Av MissC ♥ - 9 mars 2009 16:32

-Mamma du är min världens vackraste prinsessa!

Av MissC ♥ - 9 mars 2009 16:25

...Vad är egentligen normal..!? Ehh, jag är någorlunda normal iaf.. hahaha

Jag känner i kroppen att migränen bott där. Jag tog det väldigt lungt på festen med tanke på alla mediciner. Men min kropp är inte helt återhämtad än..

Migrän är skit!

Jag har idag haft en super skön lunchdate m Kikki som vanligt springer tiden iväg!! Men vi satsar på nytt nästa vecka ;)


Denna vecka ska gå i skapandets tecken helt å hållet! Om inget kommer ivägen ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards