Alla inlägg den 20 februari 2009

Av MissC ♥ - 20 februari 2009 21:19

Mmmmmmaräng swiss & Let´s dance är vårt recept för kvällen :) Mumsigt värre!

Jag fick gjort en beställning ikväll också, 2 par örhängen & 2 halsband + 2 kort.

Men nu ska jag kolla lite mer tv, sen blir det en dusch å rakt ner i sängen.

Jobb imorgon bitti..

Önskar alla en nice kväll!

Pöss på er!

Av MissC ♥ - 20 februari 2009 10:38

-Mamma jag älskar dig, du är min finaste prinsessa!

Jag smälter såklart som smör varje ggn han säger dessa goa meningar.

-Och William du är min finaste prins, jag älskar dig högst av allt i universum!

Av MissC ♥ - 20 februari 2009 10:33

Jag jobbade igår, åkte hem fixade lite med tvätt å mat. Sen kom den krypande i kroppen... Migränkänslan den där skumma varianten som bara sätter sig i hela kroppen. Inte den varianten jag vant mig vid sedan 14-års ålder. Nä den här är annorlunda. Så det var bara att överge darling och bädda ner sig för natten samtidigt som lill älsklingen. Nu är jag på jobbet igen och känner mig sådär.. Men absolut bättre än igår. Dock har jag skit ont i rygg och axlar idag :( Men jag får ju känna att jag lever iaf :)

Have a nice day!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards