Alla inlägg den 17 februari 2009

Av MissC ♥ - 17 februari 2009 22:30

Det har nu gått dryga 4 veckor.. Sedan jag slutatde dricka kaffe. Och det har gått betydligt lättare än jag trott! Men det är nog så lätt pga att jag ju är fri från huvudvärken!!! Jag vill inte dit igen. Så då är det ju bara att tänka på den. Nu får jag leva som alla andra "normala" människor. Nä, det blir ingen kaffekärring av mig trots allt! ;)

Av MissC ♥ - 17 februari 2009 15:59

Ett super härligt väder bjuds det på idag. När jag hämtat William från dagis så begav vi oss direkt till backen där det blev lite åka av. Men sen tog orken slut på lill älsklingen. Nu tänker man mer å mer på det.. Astman. Det är väl den som talar när tröttheten visar sig..!? Efteråt gick William till sin kompis Svante, så nu är han där och jag sitter här med frusna kinder å tår ;) och tuggar i mig en apelsin.

Och just det ja, jag fick inte jobbet jag skrev om tidigare. Nä, så är det ibland.

Jag ska helt enkelt göra något annat! :)

Av MissC ♥ - 17 februari 2009 09:54

..Är någorlunda städat. Hoppas bara att det håller sig så! Att människor runt omkring en gör sådant man aldrig trodde är ju aldrig roligt. Men det är bara att ta nya tag och hoppas på att det inte upprepas! Vissa beteenden är bara helt oacceptabelt!!!

Av MissC ♥ - 17 februari 2009 09:49

Det kan du få om du vill till din sida..! Du behöver bara gå in här så tar det ca 4min av din tid sen är det klart och antalet besökare kan öka :)

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards