Alla inlägg under oktober 2008

Av MissC ♥ - 17 oktober 2008 23:23

Så här kommer den "utlovade" bilden på mig i min nya hårfärg. William fotograferade! Nåå vad tycks? ;)

Av MissC ♥ - 17 oktober 2008 20:32

Hemma efter en lååång dag!! Visade sig att vi hade fyrbent besök hemma! ;) Grannens hund, söta söta Indra är här. Matte & husse roar sig i storstan =) Verkligen mysigt att ha henne här. Hon är världens snällaste och mysigaste hund. Nä nu ska jag gå ner och titta på Idol med övriga familjen! Trevlig kväll på er!

Av MissC ♥ - 16 oktober 2008 19:41

Hade jag en mysig dag hemma hos Kicki. Det var ett tag sedan sist vi sågs.. Iaf. jag & Camilla.S Tiden räcker inte till för allt man vill göra & alla man vill träffa!!! Hoppas det inte går allt för länge tills nästa ggn. ;) Är klar med min beställning! Var över med den för en stund sedan.. Dom blev JÄTTE nöjda =) Vilket ju känns bra. Blir en tidig kväll för min del. Mår lite tjyvens =( Hoppas det inte känns likadant när jag slår upp ögonen imorgon!! Se yá. 

Av MissC ♥ - 16 oktober 2008 00:18

Har gjort 3 av 4 par örhängen och 2 mobilsmycken! Inser att klockan drog iväg rejält!!!! Visar 3 "saker" av beställningen.. Håll tillgodo ;) Nu ska jag hoppa i säng!! God Natt.

 

Rosa skulle det vara.. ;)

Av MissC ♥ - 15 oktober 2008 20:36

Ja det är väl mitt hem ;) Kul när grannarna kommer med beställningar på smycken etc.. Fick ikväll en ganska stor beställning =) Så jag har inte tid att sitta här nu ;) Ha en skön kväll!! /MissC

Av MissC ♥ - 15 oktober 2008 17:13

Middag som lagas i ugnen och i riskokaren.. Finns ju inget skönare ;) Slippa stå vid spisen och röra å fixa!! Det reder sig själv å jag kan sitta här =) William och jag har målat med fingerfärg och bakat äppelpaj. Han fick till och med vara med å skära äpplena.. Det tyckte han var super spännande och kul. Sen vill han inte ha pajen.. Bara käka "deg". ;P

Av MissC ♥ - 15 oktober 2008 10:16

Äntligen är William feberfri!!! Men han är hemma idag oxå. Ska ju vara en feberfri dag innan "man" går tillbaka till dagis. Våran mysdag vi skulle haft m Emma, Ella & Eskil avbokade vi, hade ju faktikst fungerat å ha den som det ser ut idag ;) Men man vet ju aldrig sådant iförväg! Men jag kan ju tala om att han är SÅ rastlös!!!!!!!

Av MissC ♥ - 15 oktober 2008 10:08

Jaa SVART blev det!! Ebenholts svart..! Jag var ju som sagt mörk förut. Men NU totalt mörker.. ;) *hihi* Men jag vänjer mig säkert. Får se om det dyker upp ngn bild vid senare tillfälle ;) Känner mig ändå lite modig & busig som vågar, annars så lämnar jag ju allt till min frisör.. Å vad ska han säga..? Den som lever får veta.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards